T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İLÇE MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI
|
||||
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
|
1 |
Evlat Edinme İşlemleri |
a)Evlat edinme İlk Başvuru Belge istenilmemekte, meslek elemanı ile birlikte İlk Başvuru Formu doldurulmaktadır. |
2 SAAT |
|
b) Evlat Edinme Başvuru Formunun Doldurulmasından Sonraki Süreç 1) Nüfus müdürlüğü tarafından düzenlenen nüfus olayı kayıt örneği, 2) Adli Sicil Kaydı 3) Mal varlığını, gelir ve sosyal güvenlik durumunu gösterir belgeler, 4) Muhtarlıklardan veya Nüfus Müdürlüklerinden alınacak yerleşim yeri belgesi, 5) Öğrenim durumunu gösterir belge, 6) Fiziksel, zihinsel ve ruhsal bir engelinin, sürekli bakımı gerektiren, bulaşıcı veya süreğen bir hastalığının bulunmadığını, ayrıca alkol veya uyuşturucu madde bağımlısı olmadığını belirten sağlık kurulu raporu, 7) Türkiye'de yaşayan yabancı ülke vatandaşlarından veya yurt dışında yaşayan Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarından oturma izin belgesi ve küçüğün kabul eden ülkeye girmesine ve orada sürekli ikametine izin verildiğine veya verileceğine dair belge.
Müracaatların çok yoğun olduğu dönemlerde bir defaya mahsus olmak üzere 6 ay daha uzatılabilir. |
2 AY |
|||
|
|
c)Evlat Edinmede Sıraya Alma ve Bekleme Süresi
1- Yukarıdaki belgeler teslim edildikten ve uygunluğu kabul edildikten sonra yapılan sosyal incelemenin de olumlu olması halinde aile/kişi sıraya alınır. 2- Sırası gelen aile/kişi geçici bakım sözleşmesi imzalayarak çocuğu teslim alır. Çocuk evlat edindirilmek üzere bir yıl süre ile aile yanına yerleştirilir. |
3 YIL |
|
1 |
Evlat Edinme İşlemleri |
d)Evlat Edinme İzleme ve Mahkeme Süreci
a) Aile yanına bir yıl süre ile yerleştirilen çocuk ve aile üçer aylık dönemler halinde periyodik olarak izlenir ve sosyal çalışmacı tarafından raporlaştırılır. b) Bir yıl süre ile izlenen aile/kişiden mahkeme sürecinde; 1) Maaş Belgesi 2) Sosyal Güvenlik Belgesi 3) Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği İzleme sürecinde il dışına çıkarılacak çocuklar için; ailenin dilekçesi alınır. |
1,5 YIL |
|
|
|
e)Evlat Edinme Sonlandırma
1) Çocuğun yeni nüfus cüzdanı fotokopisi 2) Çocuk ile birlikte ailenin vukuatlı nüfus kayıt örneği, 3) Kesinleşmiş aile mahkemesi evlat edinme kararı 4) Korunma Kararın kaldırıldığına ilişkin mahkeme kararı |
1 AY ile 6 AY |
|
2 |
Koruyucu Aile Hizmetleri |
1)Fotoğraf 2) T.C. Kimlik Numarasıbeyanı, 3) Öğrenim durumunu gösterir belgenin aslıveya idarece onaylıörneği, 4) Evliler için evlenme cüzdanıörneği, 5)İşve gelir durumunu gösteren belge, 6) Adli sicil kaydının bulunmadığına ilişkin yazılıbeyan, 7)Koruyucu aile olacak kişilerin çocuğun bakımını, psiko-sosyal gelişimini ve eğitimini etkileyecek ya da çocuğa zarar verecek düzeyde fiziksel engeli, ruhsal rahatsızlığı ve bulaşıcı hastalığının olmadığını gösterir rapor. Sosyal Çalışmacı gerekli gördüğü hallerde kişinin sağlığına, süreğen hastalığına veya bağımlılığına ilişkin ayrıntılı rapor.
Kişilerin evli olması halinde her iki eş için de aynı belgeler istenir. Aile ile birlikte yaşayan kişiler varsa, adli sicil kaydının bulunmadığına ilişkin yazılı beyan(Kurum tarafından sonradan doğruluğu teyit edilir) ve ruhsal rahatsızlığı ile bulaşıcı hastalığı bulunmadığına dair rapor bu kişilerden de istenir. |
2 Ay |
|
|
|
b)Koruyucu Aile Hizmetleri İzleme Süreci
Çocuğun öğrenim belgesi |
Çocuğun koruyucu ailede kaldığı süre içerisinde yılda en az bir kez |
|
3 |
Korunmaya Muhtaç Çocuk İşlemleri |
a)Korunmaya Muhtaç Çocuklar Müracaat-Değerlendirme 1- Şahsın Dilekçesi 2- T.C. Kimlik Numarasıbeyanı, 3- Anne ve Baba Ayrılmış İse ilgili Mahkeme Kararı |
1 Ay |
|
|
|
b)İhbar Üzerine Korunmaya Muhtaç Çocuklar -Değerlendirme 1- ihbar eden kişinin T.C. Kimlik Numarasıbeyanı 2- Çocuğun Korunmaya Muhtaç Olduğu İhbar Edilmiş İse, durumun tespit edildiği tutanak |
1 Gün |
|
|
|
c)Korunmaya Muhtaç Çocuklar Terk Bebek İşlemleri
1- Karakol Zabıt Varakası 2-Hastane Raporu 3-Emniyet Tahkikatı |
1 Gün |
|
|
|
d)Emniyet Çocuk Şube Vakaları
1- Karakol Görüşme Tutanağı 2- Adli Tabip Raporu 3- Savcı Talimatı 4- Görüşme Raporu |
1 Gün |
|
|
|
e)Mülteci Çocuk Kabul İşlemleri
1-Var ise Pasaport 2-Sığınmacı Belgesi 3-Sağlık Raporu (Bulaşıcı hastalık taşımadığına dair) 4-Gerekmesi halinde kemik yaşı tespit raporu |
1 Gün |
|
|
|
f)Özel Kreş ve Gündüz Bakımevlerine Ücretsiz Çocuk Yerleştirme İşlemleri
1-Nüfus Kayıt Örneği 2-İkametgâh İlmühaberi 3-Çocuğa ait sağlık raporu 4-Kira Kontratı 5-Boşanma varsa mahkeme kararı 6-Anne veya babanın çalıştığı işyerinden yazı |
1 Ay |
|
|
|
g)Tutuklu ve Hükümlü Annelerin Çocuklarına Verilen Ücretsiz Bakım Hizmeti
1- Nüfus Cüzdanı örneği 2- Çocuğa ait sağlık raporu 3- Tutukluluk durumunu gösteren belge |
15 gün |
|
4 |
İl/İlçe/Kuruluş Müdürlüklerince Başlatılan Ayni-Nakdi Yardım Hizmetleri |
1) T.C. Kimlik numarası beyanı 2) Sağlık Raporu, Öğrenci Belgesi |
2 Ay |
|
5 |
Engelli Hizmetleri |
1) T.C. Kimlik Numarası beyanı , 2) Engelli sağlık kurulu raporu, 3) Yatılı ve sürekli bakımı için resmi veya özel bakım merkezine yerleştirilecek olan; 18 yaşını tamamlamamış bakıma muhtaç engelli için ilgili mahkemelerden alınacak, koruma altına alınması ve bir bakım merkezine yerleştirilmesi kararı ile velayet altında değil ise vesayet altına alınması ve vasi atanması kararı; 18 yaşını tamamlamış olup akıl hastalığı veya akıl zayıflığı sebebiyle işlerini görememesi veya korunması ve bakımı için kendisine sürekli yardım gerekmesi ya da başkalarının güvenliğini tehlikeye sokması nedenleriyle kısıtlanması gerekli bakıma muhtaç engelli için ilgili mahkemelerden alınacak, kısıtlanması ve bir bakım merkezine yerleştirilmesi kararı ile velayet altında değil ise vesayet altına alınması ve vasi atanması kararı." 4) İki adet vesikalık fotoğraf, 5) Varsa öğrenim durumunu gösterir belge veya sureti, 6) Engellinin vasisi var ise, vesayete ve vasi atanmasına ilişkin mahkeme kararı, 7) Anne babanın boşanmış olması hâlinde, boşanmaya ilişkin mahkeme kararı, |
3 Ay |
|
|
|
b)Engelli Kimlik Kartı İlk Başvurusu
1- Sağlık Kurulu Raporu Aslı veya Onaylı Örneği 2- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi 3- 2 Adet Fotoğraf |
15 Gün |
|
|
|
c)Engelli Evde Bakım İlk Başvuru
1) T.C. Kimlik Numarası beyanı , 2) Engelli sağlık kurulu raporu, 3) Yatılı ve sürekli bakımı için resmi veya özel bakım merkezine yerleştirilecek olan; 18 yaşını tamamlamamış bakıma muhtaç engelli için ilgili mahkemelerden alınacak, koruma altına alınması ve bir bakım merkezine yerleştirilmesi kararı ile velayet altında değil ise vesayet altına alınması ve vasi atanması kararı; 18 yaşını tamamlamış olup akıl hastalığı veya akıl zayıflığı sebebiyle işlerini görememesi veya korunması ve bakımı için kendisine sürekli yardım gerekmesi ya da başkalarının güvenliğini tehlikeye sokması nedenleriyle kısıtlanması gerekli bakıma muhtaç engelli için ilgili mahkemelerden alınacak, kısıtlanması ve bir bakım merkezine yerleştirilmesi kararı ile velayet altında değil ise vesayet altına alınması ve vasi atanması kararı." 4) Bakmakla yükümlü olunan bireyler kapsamındaki kişilerin gelir ve mal durumuna ilişkin yazılı beyanı ve taahhüdü ile beyanın içeriğine dair belgeler, 5) İki adet vesikalık fotoğraf, 6) Varsa öğrenim durumunu gösterir belge veya sureti, 7) Özürlünün vasisi var ise, vesayete ve vasi atanmasına ilişkin mahkeme kararı, 8) Anne babanın boşanmış olması hâlinde, boşanmaya ilişkin mahkeme kararı, |
3 Ay |
|
6 |
Kadın Konukevi İlk Başvuru |
1) Başvuru dilekçesi, 2) T.C. Kimlik Numarası beyanı |
1 Gün
|
|
7 |
Huzurevi Başvuruları |
1) Dilekçe, 2) T.C. Kimlik Numarası beyanı, 3) Gelir durumunu gösterir belge örnekleri, 4) Sağlık raporu, |
1 Ay |
|
8 |
Kuruluşları Ziyaret İşlemleri |
a)T.C. Vatandaşlarının Ziyareti
1-Dilekçe 2- Kimlik Fotokopisi |
7 Gün |
|
|
|
b)Yabancıların Kuruluşları Ziyaret İşlemleri
1-Dilekçe 2- Kimlik Fotokopisi. 3- Pasaport Fotokopisi 4-Türkiye'de ikamet ediyorsa oturum belgesi ve ikametgah belgesi |
15 Gün |
|
9 |
Özel Kreş ve Gündüz Bakımevleri İşlemleri |
a)Kurucu İçin İstenen Belgeler
1) T.C. Kimlik Numarasının beyanı, 2) Adli sicil kaydının bulunmadığına ilişkin yazılı beyan, 3) Hizmete açılmak istenen kuruluşa ait binanın adresi, 4) Bulaşıcı hastalığı olmadığına ilişkin sağlık raporu"
b)Sorumlu Müdür İçin İstenilen Belgeler
1)T.C. Kimlik Numarasının beyanı, 2) Öğrenim durumunu gösterir belge, 3) Adli sicil kaydının bulunmadığına ilişkin yazılı beyan, 4) Bulaşıcı hastalığı olmadığına ilişkin sağlık raporu
c)Sorumlu Müdür yabancı uyruklu olması halinde istenecek belgeler;
1) Pasaport Örneği, 2) Çalışma İzin Belgesi, 3) Emniyet Müdürlüklerinden alınacak İkamet Tezkeresi, 4) Yurt dışından alınan diplomaların Yükseköğretim Kurulunca denkliğinin tanındığına dair belgenin bir örneği, 5) Kreşlerde en az iki yıl sorumlu müdür veya grup sorumlusu olarak çalışmış olduğuna dair belgenin ve noter onaylı örneği, 6) MEB'e bağlı kurumların Yabancılar İçin Türkçe Programına katılarak alınan belgenin bir örneği, bu belgenin olmaması halinde il/İlçe MEB Müdürlüklerince oluşturulacak komisyon tarafından çocuklarla iletişim kurabilecek düzeyde Türkçe bildiğinin tespitine ilişkin olarak verilecek belgenin bir örneği. 7) Alanında daha önce görev yaptıysa idari ve adli ceza almadığını gösterir belgenin, ilk defa görev alacakların ise adli ceza almadığını gösterir belgenin ve Türkçe tercümesinin noter onaylı örneği, 8) Bulaşıcı hastalığı olmadığına ilişkin sağlık raporu
d) Kuruluşun açılacağı bina ile ilgili olarak istenecek belgeler;
1) Binanın bütün bölümlerini gösterir Bayındırlık Müdürlüğünden alınacak tasdikli planı ve uygunluğunu gösterir rapor, 2) Binanın tapu senedi veya kira kontratosu, 3) Kuruluşun, bir apartman katında veya toplu konut alanlarındaki müstakil bir binada hizmete açılması halinde yönetim planında belirtilen yetkiye dayandırılarak apartman veya toplu konut yöneticilerinden alınacak izin belgesi. 4) Yangın güvenliği yönünden itfaiye müdürlüğünden alınacak rapor 5) Binanın trafik emniyetine ve genel ahlak kurallarına uygun bir yerleşim alanında olduğuna dair İl/İlçe Emniyet Müdürlüğünden alınacak rapor 6) Binanın yapı kullanım izin belgesi (İskan Raporu) 7) Binanın fiziki şartları ile bulunması gereken araç ve gereçlerin kuruluşa uygunluğunu gösterir İl Müdürlüğünce hazırlanacak inceleme raporu.
e) Özel Kreş ve Gündüz Bakımevleri ile Özel Çocuk Kulüpleri Yönetmeliğinde belirlenen esaslar çerçevesinde hazırlanacak kuruluş İç Hizmet Yönergesi |
3 Ay |
|
10 |
Özel Hukuk Tüzel Kişileri İle Kamu Kurum ve Kuruluşlarınca Açılan Kadın Konukevlerinin Açılış İşlemleri |
a)Yöneticilerden aşağıdaki bilgi ve belgeler istenir.
1) T.C. Kimlik Numarasıbeyanı, 2) Öğrenim durumunu gösterir belgenin aslıveya idarece onaylıörneği, 3) Adli sicil kaydının bulunmadığına ilişkin yazılıbeyan, 4) Görevini devamlıolarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair yazılıbeyanı, b) Kuruluşbinasının iskân durumu hakkında ilgili belediyeden alınacak yapıkullanma izin belgesi ya da Üniversitelerin ilgili bölümlerinden alınacak statik rapor, c) Binanın tapu senedi veya kira sözleşmesi örneği, d) Yangın güvenliği yönünden itfaiye müdürlüğünden alınacak rapor, e) Kuruluşun fiziksel koşulları, hizmet bölümleri, tefrişi, kapasitesi, personel durumu ve genel olarak hizmete uygunluğu hakkında il müdürlüğünce düzenlenecek rapor. |
30 iş günü |
|
11 |
Gerçek Kişiler Ve Özel Hukuk Tüzel Kişileri İle Kamu Kurum ve Kuruluşlarınca Açılan Aile Danışma Merkezlerinin Açılış İşlemleri
|
a) Merkezde çalışacak tüm personel için, 2) Öğrenim durumunu gösterir belgenin aslının ibrazı ile İl veya İlçe Müdürlüğünce onaylı örneği, 3) Adli sicil kaydına ilişkin yazılı beyan, 4) Aile Danışmanlarının ve Meslek Elemanlarının niteliklerini gösteren belgeler, b) Merkez müdürünün veya özel hukuk tüzel kişileri temsilcisinin başvurusu yapmaya yetkili olduğuna ilişkin belge, c) Merkezin adı, adresi ve telefon numarası, ç) Merkezin hizmet vereceği binanın ya da bağımsız bölümün iskân durumu hakkında Belediye İmar Müdürlüğü'nden alınacak iskân raporu örneği ya da üniversitelerin ilgili bölümlerinden alınacak statik raporu örneği, d) Yangın güvenliği yönünden İtfaiye Müdürlüğünden alınacak rapor, f) Merkezin, bir apartman katında veya toplu konut alanlarındaki müstakil bir binada hizmete açılması halinde yönetim planında belirtilen yetkiye dayanılarak apartman veya toplu konut yöneticilerinden alınacak izin belgesi, ğ) Özel hukuk tüzel kişileri için ticaret sicil gazetesi, vergi levhası ve imza sirkülerinin birer örneği, h) Gerçek kişiler için, T.C. Kimlik Numarası beyanı ve adli sicil kaydına ilişkin yazılı beyan. |
30 iş günü |
|
12 |
Gerçek Veya Özel Hukuk Tüzel Kişileri Tarafından Açılacak Bakıma Muhtaç Engellilere Yönelik Özel Bakım Merkezlerinin Açılış İşlemleri |
1)T.C. Kimlik Numarası beyanı, 2)Adli sicil kaydının bulunmadığına ilişkin yazılı beyan, 3)En az ilkokul veya ilköğretim mezunu olduğuna dair belge, 4) Tüzel kişinin şirket olması hâlinde, şirket ilanının yayımlandığı ve merkezin açılışının faaliyetleri kapsamında olduğunu gösterir ticaret sicil gazetesi, vergi levhası ve imza sirküleri, 5) Tüzel kişinin sermaye şirketi olması hâlinde göstereceği temsilciden, temsilcinin hissedarlar arasından olduğunu ve şirketi temsile yetkili olduğunu gösterir noterden tasdikli belge ve karar örneği, 6)Kişinin dernek veya vakıf olması hâlinde göstereceği temsilciden, dernek veya vakıf yönetim kurulu üyesi olduğunu ve tüzel kişiliği temsile yetkili olduğunu gösterir belge ve karar örneği, merkezin açılışının vakıf senedi/dernek tüzüğünde yer aldığını gösterir belge, 7) Kurucunun vergi borcu ve Sosyal Sigortalar Kurumuna pirim borcu olmadığına dair belge, 8) Kurucunun Bağ-Kur borcu olmadığına dair belge, 9) Daha önce bu alanda faaliyet gösterdiğine veya faaliyet göstermediğine dair beyanını içeren belge. b)Sorumlu Müdürden İstenecek Belgeler b) Sorumlu Müdürden istenecek belgeler 1) T.C. Kimlik Numarası beyanı, 2)Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu bulunmadığına dair yazılı beyan, 4) Daha önce bu alanda çalışmış ise çalıştığı kuruluşlara veya daha önce bu alanda çalışmamış ise çalışmadığına ilişkin yazılı beyanını içeren belge, 5) Sorumlu müdür ile kurucu arasında yapılacak iş sözleşmesi.
c) Merkezde çalıştırılacak diğer personel için istenecek belgeler
1) Personelin çalışma talebine ve yapmak istediği işe ilişkin dilekçe, 2) T.C. Kimlik Numarası beyanı, 3) Öğrenim durumunu gösterir belge, 4) Adli sicil kaydının bulunmadığına ilişkin yazılı beyan, 6) Daha önce bu alanda çalışmış ise çalıştığı kuruluşlara veya daha önce bu alanda çalışmamış ise çalışmadığına ilişkin yazılı beyanını içeren belge, 7) Kurucu ile personel arasında yapılacak iş sözleşmesi.
d)Merkez hizmet binası için istenecek belgeler
1) Binanın tapu senedi veya kira kontratı örneği, 2) Binanın belediye imar müdürlüğünden alınacak tasdikli yapı kullanma izin belgesi örneği ve binanın bütün bölümlerini gösterir tasdikli planı, 3) Merkezin yerleşimini ve hizmet bölümlerini gösterir kroki, 5) Yangın güvenliği yönünden itfaiye müdürlüğünden alınacak rapor, 6) Binanın trafik emniyetine uygun bir yerleşim alanında olduğuna dair il emniyet trafik şube müdürlüğünden alınacak rapor, 7) Binanın asayiş yönünden uygun bir yerleşim alanında olduğuna dair il emniyet müdürlüğünden alınacak rapor, |
30 İş Günü |
|
13 |
Özel Huzurevi Açılış İşlemleri |
1) T.C. Kimlik Numarası beyanı, 2) Öğrenim durumunu gösterir belgenin aslı veya idarece onaylı örneği, 3) Adli sicil kaydının bulunmadığına ilişkin yazılı beyan, 4) Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair yazılı beyan, 5) Sorumlu müdür ile kurucu arasında yapılacak iş sözleşmesi istenir.
b) Kuruluş binası için; 1) Yapı kullanma izin belgesi ya da üniversitelerin ilgili bölümlerinden alınacak statik rapor, 2) Binanın tapu senedi veya kira sözleşmesi örneği, 3) Yangın güvenliği yönünden itfaiye müdürlüğünden alınacak rapor, 4) Kuruluşun özel bakım bölümü bulunması veya kuruluşun doğrudan bakımevi olarak hizmet vermesi durumunda il sağlık müdürlüğünden alınacak uygunluk raporu istenir. |
3 Ay |
|
14 |
Bilgi Edinme ve Dilekçe Hakkı Kapsamında Yapılan Başvuruların Cevaplandırılması |
|
5 İŞ GÜNÜ |
|
15 |
Demirbaş ve Sarf Malzemesi Alımları |
|
KAMU İHALE KANUNUNDA BELİRTİLEN SÜRELERE UYULACAKTIR. |
|
16 |
Demirbaş ve Sarf Malzemesi Alımı Ödemelerinin Saymanlığa Bildirilmesi (Yüklenicinin taahhüdünü sözleşme ve eklerine uygun olarak yerine getirmesi koşuluyla) |
Not: Faturalarda banka hesap numarasının belirtilmesi gerekmektedir. Vergi borcu yoktur yazısı KDV dâhil 2000 TL ve üzerindeki ödemelerde istenmektedir.
|
5 İŞ GÜNÜ |
|
17 |
Hizmet Alımı Ödemelerinin Saymanlığa Bildirilmesi (Yüklenicinin taahhüdünü sözleşme ve eklerine uygun olarak yerine getirmesi koşuluyla) |
Not: Faturalarda banka hesap numarasının belirtilmesi gerekmektedir. Vergi borcu yoktur yazısı KDV dahil 2000 TL ve üzerindeki ödemelerde istenmektedir.
|
5 İŞ GÜNÜ |
İlk Müracaat Yeri :Aile ve Sosyal Politikalar İlçe Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri : Kaymakamlık |