• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kocaeli

Valilikler

T.C. Gölcük Kaymakamlığı
T.C. Gölcük Kaymakamlığı
T.C. Gölcük Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • GÖLCÜK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Tüketici Hakem Heyeti Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
8
Aralık2019
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • GÖLCÜK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Malmüdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
    • Tüketici Hakem Heyeti
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ

 

Trafik Tescil Ve Denetleme Büro Amirliği

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

1

 

 

 

 

 

 

ARAÇ TESCİL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ARAÇ TESCİL

 

 

Nakil :

1-Noter satış sözleşmesi,

2-Motorlu araç tescil ve trafik belgesi ile plakalar,

3-Müracaat formu (2 adet),

4-Nüfus cüzdanı,

5-Geçerli muayene ve sigorta poliçesi

 

 

1 işgünü

Hurda :

1-Hurda talep dilekçesi,

2-müracaat formu (2 adet),

3-vergi dairesi ilişik kesme belgesi,

4-motorlu araç tescil ve trafik belgeleri,

5-plakalar,

6-nüfus cüzdanı,

 

 

 

 

 

1 işgünü

 

 

 

 

Trafikten Çekme:

1-Trafikten çekme talep dilekçesi,

2-Müracaat formu (2 adet),

3-Vergi dairesi ilişik kesme belgesi,

4-Motorlu araç tescil ve trafik belgeleri,

5-Plakalar,

6-Nüfus cüzdanı

 

 

Belge Yenileme :

1-Müracaat formu (2 adet, araç muayene istasyonundan muayene ve tespit, araç 2-muayene raporu),

3-Muayenehanesi biten motorlu araç trafik belgesi,

4-nüfus cüzdanı

1 işgünü

 

 

 

2

SÜRÜCÜ BELGESİ İŞLEMLERİ

Yeni Kayıt :

1-Sürücü sertifikası aslı,

2-sağlık raporu aslı,

3-adli sicil belgesi aslı( Karayolları Trafik Kanunun 41, 42 ve bu Kanuna Bağlı Karayolları Trafik Yönetmeliğinin 81. Maddeleri gereği)

4-sürücü belgesi

5-harç makbuzu (sınıfına göre),

6-sürücü belgesi formu (Ek:18),

7-MTSK müracaat formu (onaylı sureti),

8-şoförler cemiyetinden alınacak sürücü belgesi dosyası,

9-nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi (T.C.kimlik no),

10-vesikalık fotoğraf (4 adet),

11-kan grubunu belirtir belge,

12-Örnek-5 formu (GBT) (İkamet tezkereli yabancılar hariç),

13-öğrenim belgesi

Fark :Yeni kayıttaki tüm belgeler.

Belge Yenileme (Yıpranma, Zayi):

1-Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi (T.C.kimlik no),

2-dilekçe,

3-vesikalık fotoğraf (3 adet)

 

 

ilk Kez Sürücü Belgesi Alacaklar 2 işgünü, Sürücü Kurslarının Mezun Verdiği Dönemler İle Ek Görevlerin Yoğun Olduğu Zamanlarda Bu Süre En Fazla 3 işgünü Uzatılabilir.

 

 

Pasaport Büro Amirliği

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

1

 

UMUMA MUHSUS PASAPORT TANZİMİ

1-Pasaport istek formu

2-Zayi dilekçesi

3-Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi

4-4 adet fotoğraf

5-Harç makbuzu

6-18 yaşından küçükler için muvafakat name

 

1 işgünü

Polis Merkezi Amirlikleri

Sıra No

Hizmetin Adı

Başvuruda İstenen Belgeler

Hizmetin Tamamlanma Süresi ( En Geç )

1

Yeşil Kart Tahkikatı

Yeşil kart müracaatları il sağlık müdürlüğüne yapılmakta ve başvuru için gerekli belgeler İl Sağlık Müdürlüğünce istenildiğinden, Polis Merkez amirliğimizce vatandaşlarımızdan herhangi bir belge ve evrak istenilmemektedir.

1 Saat

2

Yaşlılık Ve Engelli Maaşı Tahkikatı

Yaşlılık ve engelli maaşı müracaatları İl Defterdarlığına yapılmakta ve başvuru için gerekli belgeler İl Defterdarlığınca istenildiğinden, Polis Merkez Amirliğimizce vatandaşlarımızdan herhangi bir belge ve evrak istenilmemektedir.

1 Saat

3

Adres Tespit Evrağı (İnceleme)

Adres tespit inceleme işlemleri İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünce kendi veri sistemleri üzerinden takip edilerek yapıldığından, vatandaşlarımızdan Polis Merkez Amirliğimizce herhangi bir belge ve evrak istenilmemektedir

1 Saat

4

Kimlik Bildirimi

1-İşletici veya çalışanlara ait kimlik bildirme belgesi

2-Nüfus cüzdanı fotokopileri

3-İkametgah belgeleri

45 Dakika

5

Şikayet Dilekçeleri

1-C.Başsavcılığından Havaleli Dilekçe

2-Nüfus cüzdan fotokopisi

Adli ve İdari Tahkikatın durumuna göre değişmektedir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilgi Edinme Başvuruları

 

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ SÜRE)

1

BİLGİ EDİNME BAŞVURULARI

1-Şahsın Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numarası

2-Adı Soyadı

3-E-mail adresi

4-İş veya İkamet adresi

15 iş günü

2

BİMER YOLUYLA YAPILAN İSTEK VEYA ŞİKÂYETLERLE İLGİLİ BAŞVURULAR

1-Şahsın açık kimliği

2-İkamet adresi

3-E-mail adresi

4-Telefon numarası

30 gün

3

ELEKTRONİK ORTAMDA VEYA YAZILI OLARAK YAPILAN ŞİKÂYET DİLEKÇELERİ BAŞVURULARI

1-Şahsın açık kimliği

2-İkamet adresi

3-E-mail adresi

4-Telefon numarası

30 gün

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Güvenlik Büro Amirliği

 

 

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ SÜRE)

1

2911 SAYILI TOPLANTI VE GÖSTERİ YÜRÜYÜŞLERİ KANUNA GÖRE AÇIK HAVA VE KAPALI SALON TOPLANTISI MÜRACAATLARI

Kaymakamlık Makamına dilekçe

En az 7 Kişilik Düzenleme kuruluna ait (18 yaşını doldurmuş olması)

1- 2911 Sayılı Kanuna göre formun doldurulması (Güvenlik Şube Müdürlüğünden alınacaktır).

2-Nüfus Cüzdan Sureti

3-İkametgâh Belgesi

4-Adli Sicil Belgesi

5- Medeni Haklarını Kullanmaya ehil olduklarına dair şahsın beyan belgesi (Yabancı uyruklular için İçişleri Bakanlığından alınan izin Belg. )

6- Anons yapılacaksa aracın markası ve plakası

7- Afiş asılması durumunda, afiş örnekleri

Not:Açık hava ve Kapalı salon toplantısının başlama saatinden 48 saat önce evrakların tam ve eksiksiz olarak verilmesi gerekiyor

3 Gün

2

ANKET ÇALIŞMASI İZNİ

1- Kaymakamlık Makamına dilekçe (Tarih-saat - İl ve İlçe belirtmek suretiyle)

2-Yapılacak Anket örneği

3-Anket yapacak şahısların Nüfus cüzdan suretleri

2 Gün

3

YEREL RADYO VE TELEVİZYONLARIN

DÜZENLEDİĞİ ETKİNLİKLER

Konuyu bildiren bir dilekçe ile birlikte;

1 - Katılan sanatçıların Nüfus Cüzdan Örneği, ikametgah kaydı ve sabıka kaydı.

2 - Salon Tahsis Belgesi.

3 - Bilet Örneği

3 gün

4

AFİŞ, BİLDİRİ VE İMZA STANDINDA İSTENECEK BELGELER

1-Kaymakamlık Makamına dilekçe

2-Yönetim kurulu kararı

3-Söz konusu bildiri, afiş, el ilanlarından imzalı 3 adet örnek, İmza

standında imzaya açılacak metni örneği dilekçe ekine konulacaktır.

1 gün

5

SİYASİ PARTİLERİN KURULUŞ İŞLEMLERİNDE İSTENEN BELGELER

Siyasi Partiler Anayasa ve kanunlar çerçevesinde önceden izin alınmaksızın kurulmakta, 2820 sayılı Siyasi Partiler Kanununun 8. maddesine göre ilgili bakanlığa bildirimde bulunması ile tüzel kişilik kazanmaktadırlar.

1 - Yetki Belgesi

2 - Yönetim ve Disiplin Kurulu üyelerini gösterir çizelge (5 adet)
3 - Yönetim ve Disiplin kurulu üyelerine ait belgeler (Nüfus ve İkametgâh belgesi, adli sicil belgeleri) (5 adet)

15 gün

6

SİYASİPARTİLERİN GENEL KURUL TOPLANTISINDA İSTENEN BELGELER

Genel Kurul Öncesi

Genel Kurul Tarihinden itibaren 7 gün öncesinden

1 - Kaymakamlık Makamına talep dilekçesi
2 - Genel kurul toplantısı olağanüstü ise gerekçeli yönetim kurulu kararı istenecektir.
3 - Genel kurul ile ilgili yönetim kurulu kararı.

4 - Dilekçe ekinde gündemi, yerini, günü, saati ile çoğunluk sağlanamadığı takdirde yapılacak ikinci toplantıya ait hususların bildirilmesi gerekmektedir.

Genel Kurul Sonrası

Genel Kurul Tarihinden İtibaren 15 gün Süre içerisinde

1 - Kaymakamlık Makamına Dilekçe,
2 - Yönetim Kurulu Listesi,
3 - Genel kurul divan tutanağı,
4 - Zorunlu organlara seçilenlerin Nüfus Cüzdanı, İkametgah ve Adli Sicil Belgelerinden (5 adet)

30 gün

7

SİYASİPARTİLERİN YÖNETİM KURULU DEĞİŞİKLİĞİNDE İSTENEN BELGELER

Değişiklik kararı alındığı Tarihten itibaren 15 gün süre içerisinde;

1 - Kaymakamlık Makamına dilekçe.
2 - Yedekten atananlara ait Yönetim kurul kararı (5 adet)
3 - Yeni yönetime ait yönetim kurulu çizelgesi (5 adet)
4 - Zorunlu organlara seçilenlerin Nüfus Cüzdanı, İkametgah ve Adli Sicil Belgelerinden (5 adet)

30 gün

8

SİYASİ PARTİLERİNADRES DEĞİŞİKLİĞİ İLİ İLGİLİ İSTENECEK BELGELER

1 - Kaymakamlık Makamına dilekçe.
2 - Yönetim kurulu kararı.

5 gün

9

SENDİKA KURULUŞUNDA İSTENEN BELGELER

1 - Kaymakamlık makamına dilekçe ( Bildirimde bulunulduğu anda tüzel kişilik kazanır)
2 - Kurucular çizelgesi (İl genel Kurul tarihine kadar sevk ve idare edecekler belirtilir)
3 - Sendika tüzüğü.
4 - Nüfus cüzdan sureti.
5 - Muhtardan alınacak ikametgah belgesi.
6 - Meslek ve sanat özgeçmişi.
7 - Sabıka kaydı.
8 - Mal beyanı,(Eşleri ve velayetleri altındaki çocuklarına ait noterden tasdikli mal bildirimi dahil)
9 - İşyeri ve SSK belgesi , (İşveren Sendikası olduğu takdirde Kurucu üyenin üyesi bulunduğu kamu kurumu niteliğindeki meslek kurulusunca, sendikanın kurulacağı işkolunda fiilen çalıştıklarını kanıtlayan tasdikli belge) Konfederasyonlarda Bir fiil 10 yıl çalışma şartı aranmaktadır)
10 - Gazete ilanı.(Genel Merkez olarak açıldığı takdirde Ulusal bir gazete de.)

15 gün

10

SENDİKALARIN YENİ YAPILACAK GENEL KURUL TOPLANTILARINDA İSTENEN BELGELER

a)Genel Kurul Öncesi :

Genel Kurulun yapılacağı tarihinden 15 gün öncesinde

1 - Kaymakamlık Makamına dilekçe
2 - Yönetim kurul toplantısı ile ilgili gazete ilanı
3 - Genel kurul toplantısına katılacak delege listesi
4 - Genel kurul toplantısı olağanüstü ise gerekçeli yönetim kurulu kararı.
5 - Genel kurulun yapılacağına dair yönetim kurulu kararı.

b) Genel kurul sonucu gönderilecek zorunlu evraklar:

Genel kurul tarihinden itibaren işçi sendikalarında 15 gün memur sendikalarında 30 gün süre içerisinde

1 - Kaymakamlık Makamına dilekçe
2 - Yönetim Kurulu Çizelgesi
3 - Genel kurul divan tutanağı,
4 - Nüfus cüzdan sureti,
5 - Muhtardan alınacak ikametgah belgesi,
6 - Meslek ve sanat özgeçmişi,
7 - Sabıka kaydı,( memur sendikalarında istenmez)
8 - 3 ay içerisinde Mal beyanı,(Eşleri ve velayetleri altındaki çocuklarına ait noterden tasdikli mal bildirimi ) ( Memur Sendikalarında istenmez
9 - İşyeri ve SSK belgesi (İşveren Sendikası olduğu takdirde Kurucu üyenin üyesi bulunduğu kamu kurumu niteliğindeki meslek kurulusunca, sendikanın kurulacağı işkolunda fiilen çalıştıklarını kanıtlayan tasdikli belge ( Memur sendikalarında istenmez.)

30 gün

11

SENDİKALARIN YENİ YÖNETİM KURULU DEĞİŞİKLİĞİNDE İSTENEN BELGELER

Yedeklerden atama yapıldığı tarihten itibaren işçi sendikalarında 15 gün memur sendikalarında 30 gün süre içerisinde

1 - Kaymakamlık Makamına dilekçe
2 - Yönetim kurulu kararı
3 - Yeni yönetime ait yönetim kurulu çizelgesi
4 - Nüfus cüzdan sureti,
5 - Muhtardan alınacak ikametgah belgesi,
6 - Meslek ve sanat özgeçmişi, ( Memur Sendikalarında istenmez)
7 - Sabıka kaydı, ( Memur sendikalarında istenmez)

8 - 3 ay içerisinde Mal beyanı,(Eşleri ve velayetleri altındaki çocuklarına ait noterden tasdikli mal bildirimi dahil) ( Memur Sendikalarında istenmez)
9 - İşyeri ve SSK belgesi (Bir fiil 10 yıllık çalışma belgesi), (İşveren Sendikası olduğu takdirde Kurucu üyenin üyesi bulunduğu kamu kurumu niteliğindeki meslek kurulusunca, sendikanın kurulacağı işkolunda fiilen çalıştıklarını kanıtlayan tasdikli belge) Bu evraklardan 5 er suret getirilecektir.

5 gün

12

SENDİKALARIN ADRES DEĞİŞİKLİĞİ İLE İLGİLİ İSTENECEK BELGELER

1 - Kaymakamlık Makamına dilekçe
2 - Yönetim kurulu kararı

 

5 gün

13

SENDİKALARIN TÜZÜK DEĞİŞİKLİĞİNDE İSTENECEK BELGELER

1 - Kaymakamlık Makamına dilekçe
2 - Genel kurul kurulu kararı
3 - Yeni tüzükten 5 adet

4 - Eski tüzükten 2 adet

5 - Tüzük değişikliğine yapıldığı Genel kurul toplantısının tutanağı

1 gün

14

KAMU KURUMU VE KURULUŞLARINCA İSTENECEK GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE ARŞİV ARAŞTIRMASI

Her şahıs için talep yazısı ekinde;

1 - Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Bilgisayar veya daktilo ile doldurulacak)

2 - C. Savcılıklarından alınacak Sabıka Kaydı.

60 gün

 

 

 

 

 

 

 

Çocuk Büro Amirliği

 

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ SÜRE)

1

KAYIP ÇACUK MÜRACAATLARI

1- Muracat ifade tutanağı

2- Müşteki ve madurun kimlik ve adres bilgileri, varsa telefon nosu

3- Mağdurun fotoğrafı

4- Kayıp şahsın eşgal bilgileri

4 Saat

 

 

 

 

 

 

Ruhsat Büro Amirliği

 

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ SÜRE)

1

Mermi Satın Alma Belgesinin Verilmesi

1-Dilekçe 2. Ruhsat Fotokopisi

7. gün içinde verilir

(dosya bizim kayıtlarımızda ise

2

Silah Taşıma Ruhsatı Verilmesi

1- Dilekçe 2- Silah Ruhsatı istek formu 3- Adli Sicil Belgesi 4- Sağlık Raporu 5- 4 adet Fotoğraf 6- yapılan görev yada faaliyete ilişkin belgeler

7. gün içinde verilir

(dosya bizim kayıtlarımızda ise

3

Ruhsatlı Silahın Hibe Edilmesi

1- Dilekçe 2- Ruhsat Fotokopisi 3- Şahsın talebi doğrultusunda ifadesi, silah teslimi

7. gün içinde verilir

(dosya bizim kayıtlarımızda ise

4

Silah Nakil Belgesi Verilmesi

1- Dilekçe 2- Ruhsat fotokopisi

7. gün içinde verilir

(dosya bizim kayıtlarımızda ise

5

Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi Verilmesi

1-Cumhuriyet Başsavcılığından alınan sabıka kaydı belgesi

2-Silah taşımasında engel halinin bulunup bulunmadığını gösteren doktor raporu

3-İki adet fotoğraf

4-Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi harcı ödendi belgesi

7. gün içinde verilir

(dosya bizim kayıtlarımızda ise

 

 

 

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen

sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri : .....:Gölcük Emniyet Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri…:Gölcük Kaymakamlığı

İsim……………………:
Unvan…………………: 
Adres………………….: Çiftlik Mah. AdnanMenderes Cad.

Tel..……………………:0262 435 84 16

Faks .………….………:0262 435 84 16

Eposta……….………..:golcuk@egm.gov.tr

İsim……………………:

Unvan…………………:
Adres………………….:Mareşal Fevzi Çak. Cad. Hükümet Konağı

Tel……………………..:0 262 412 92 71

Faks……………...........:0 262 412 92 72

E-Posta…..……….…..:kaymakamlik@golcuk.gov.tr

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kocaeli Valiliği
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
Merkez Mah. Mareşal Fevzi Çakmak Cad. Hükümet Konağı Gölcük/KOCAELİ
(0262) 413 10 09- (0262) 412 92 71